Friday, January 1, 2010

Diari 4 penggal persekolahan bermula


hari ini 2 januari 2010 maka bermulalah alam persekolahan terutama murid2
tahun 1 aku dulu pun macam dia orang juga kena sekolah
atau cakap orang lanor sekoloh
sekolah aku yang mula2 ialah sek.ren.kebangsaan kuala lanar
tahun 1982 masa tu la nak belajar 123 dan abc maklum la
tak masuk tadika walau pon waktu tu dah ader tadika kemas di kg
sebab rumah jauh antara cikgu yang pernah ngajor aku
cikgu mat ludin,cikgu latif alus,cikgu shahrir,cikgu norfatimah(anak arwah aki tahir)
ustazah hafsah(anak aki seman bekas imam)cikgu mat intan(teksi)cikgu hilmi ghazali
(kedah)dan beberapa orang cikgu lagi termasuk"pengembara silam"pun pernah
ngajo aku dan tak lupa cikgu asri jaafar (la ni cikgu muzik di clifford)

No comments:

Post a Comment